תחומי ההתמחות

משרד עורכי דין הררי רן יוסף ושות'

משרדנו מתמחה בתחומים שונים ומגוונים, הבולטים בהם הוא דיני המיסים.
בתחום האזרחי מתמחה משרדנו בדיני החוזים, דיני העבודה, דיני האישות ודיני הנזיקין.
נוסף וכמחלקה נפרדת – ניתנים שירותים בתחום ההוצאה לפועל ודיני חדלות הפירעון לרבות תביעות כספיות וחוזיות
וכן הליכי פשיטת רגל לפרטיים והליכי פירוק לחברות.

המשפט האזרחי

המשפט האזרחי

המשפט האזרחי משתרע על פני תחומי תובענות רבים. דיני החוזים, מעצם טבעם, נוגעים לאנשים וישויות רבות. זאת, נוכח העובדה כי, כל הסכם בין שני צדדים ויותר, כפוף לדיני החוזים, ובכך, כפוף להפרות חוזיות. עורך דין אזרחי בוחן את ההסכם בעין מקצועית ויכול להעריך את ההפרות הנטענות על ידי הצדדים. בספרו של כב' נשיא בית המשפט העליון, כב' השופט אהרון ברק נכתב כי חוזים נועדו לקיים וכי תפקידו של בית המשפט לרפא כל פגם ואין הוא מהותי.
את רוב רובן של התובענות האזרחיות ניתן לקמט ולקבוע בשווי כספי, קרי, ניתן להעריך את שווי התובענה בכסף. המקרה השכיח ביותר הוא הסכם חוזי אשר מי מן הצדדים הפר אותו. כידוע, למשפט האזרחי ולעורך הדין האזרחי מצטרף חוק הגנת הצרכן,  אשר נועד להגן על הצרכן מפני חוזים דרקוניים וחוזים אחידים לטובת התאגיד החזק. החוק בעצם נותן לצרכן "שיניים" ומחייב את התאגיד לעמוד בתנאי החוק.

מקרקעין ונדל"ן

עו"ד מקרקעין ונדלן

ככלל, עסקאות המקרקעין הן העסקאות הגדולות ביותר והמשמעותיות ביותר אותן מבצע אדם מהלך חייו. נוכח סכומי העסקה הגבוהים ונוכח כלל המסמכים הנדרשים לרבות התערבות הבנקים במתן משכנתא או הלוואות הניתנות לאדם, בין אם מדובר בנכס קטן ובן אם המדובר בוילה מפוארת, או בכלל רכישת בניין לעסקים, מהלכי התחדשות עירונית תמ"א 38 ועוד. משכך, אין צורך להכביר בצורך של הצדדים להסתייע בעורך דין לצורך ביצוע העסקה.

תפקידו של עורך דין העוסק בתחום המקרקעין הוא להגן על זכויות הרוכש, כמו גם הגנה על זכויות המוכר. הגנה על הרוכש בין היתר, מפני התחייבויות וזכויות צדדים שלישיים, עיקולים ומעשי הונאה. ומעיניו של המוכר, תפקידו של עורך הדין הוא לעגן ולהגן את זכויותיו לקבלת התמורה, העברת הזכויות, וכמובן, היבטי המיסוי השונים.

במרבית המקרים, מייצג עורך דין מקרקעין אחד את שני הצדדים, הן את הקונה והן את המוכר מכיוון שאין ניגוד אינטרסים בין הצדדים. שני הצדדים מעוניינים להעביר את הזכויות בתמורה לתשלום המוסכם.

משרדנו מספק שירות בדיני המקרקעין, מגן על זכויות הצדדים, מבצע עבור הצדדים את כלל ההליכים הנדרשים אל מול הרשויות השונות ומציע פתרונות יעילים בהיבט המיסוי. בטרם תבצעו עסקת מקרקעין מומלץ להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום.

דיני עבודה

דיני עבודה

…״תכליתו של משפט העבודה היא להגן על העובד. ההגנה על העובד מתבטאת בדאגה שהכבוד והחירות, שמהם נהנה העובד כאדם, יובטחו לו גם בעבודה. השאיפה להגן על העובד, כאמור, משתקפת בשניים: בשאיפה להבטיח את קיומו הכלכלי של העובד, המתבטאת בדאגה שיוקנה לו כבוד כלכלי, ובשאיפה להבטיח שקיומו הכלכלי של העובד, שיוקנה לו כאמור, יהיה בכבוד אנושי. אפשר להתייחס להבטחת שני הפרמטרים שמהם מורכבת תכליתו של משפט העבודה במטבע לשון אחת, והיא – הדאגה שהעובד ייהנה מכבוד חברתי״…
פרופ׳ רות בן ישראל,
דיני עבודה (כרך א׳)

דיני עבודה הם חלק מהמשפט האזרחי אשר מטרתם להסדיר את מערכת היחסים שבין העובד למעסיק. יחסי העבודה מאופיינים בחוסר האיזון ובכוח המיקוח שבין העובד למעסיקו.

בפסיקת בג”ץ מור נפסק: “על-פי רוב, יחסי הכוחות בין עובדים למעבידים אינם מאוזנים, והצדק החברתי מחייב התערבות להגן על העובד.
עורכי דין לענייני עבודה נועדו אפוא למנוע ניצולם של עובדים ולהגן על מעמדם משום שאילו הדבר הושאר ל”כוחות השוק” ולדיני החוזים, מעמדם של העובדים היה עלול להיפגע”.

בית הדין לעבודה

לדיני העבודה יש חשיבות מיוחדת ועליונה שכן הם נועדו להגן על העובד מפני ניצולו של המעסיק. בישראל ייחוד זה של דיני עבודה מתבטא בקיומה של מערכת משפט נפרדת המתקיימת לצד מערכת בתי המשפט הרגילה והיא זו של בתי הדין לעבודה. תיקים שעוסקים ביחסים שבין עובד למעסיק אינם נידונים בבתי המשפט הרגילים אלא מערכת של בתי הדין לעבודה כשזו מורכבת מבית דין ארצי לעבודה ובית דין אזורי לעבודה. ייחודה של מערכת זו אף מתבטאת בהרכב היושב בדין [להלן:”המותב”] השונה מזה היושב בערכאות הרגילות. על אף ייחוד של בית הדין לעבודה, כבית דין ידידותי לעובד, בשל מורכבות ההליכים מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין עבודה. מכיוון, שדיני העבודה הנם תחום רחב בפני עצמו המתפתח עם השנים, עדיף כי הצדדים ישכרו את שירותיהם של עורכי דין לדיני עבודה.

אין חולק כי שירותיו של עורך דין מקצועי העוסק בתחום ומכיר את תחום דיני העבודה מקרוב יכול להפוך  ולשנות את פני התמונה לבלי היכר, היכרות עם דיני העבודה והפסיקה העדכנית יכול לסייע בידי עורך הדין להביא את התוצאה הרצויה והטובה ביותר לעובד.

הכרת הדינים יכול ותביא הסכם עבודה דרקוני ופוגע להסכם ששני הצדדים יכולים לחיות עמו, צעדים נכונים והמלצות טובות לשינוי מינורי עשויים לשנות את נסיבות סיום העבודה מהתפטרות לפיטורים , ואלה הם רק חלק הדברים בהם יעסוק עורך הדין המלווה את תחום דיני העבודה.

כיום חלק גדול מן המעסיקים משלם עבור העובד את מירב זכויותיו על פי החוק, חלקו הקטן אינו משלם וחלק אחר נקלע לקשיים בעקבותיהם אינו מסוגל להמשיך ולשלם לעובד את הזכויות להן הוא נדרש, שכך וככל ויקדים העובד לפנות לעורך דין מקצועי המונח היטב בתחום זה, יוביל הדבר לגביית כלל הסכומים להם זכאי העובד עוד קודם יכריז בעלי העסק על פשיטת רגל או סגירת המפעל, גם כאן חשיבות הפנייה במועד וגילוי מהיר של הדברים יכול לסייע לעובד.

דיני משפחה

דיני משפחה

משרדנו מתמחה בתחום דיני המשפחה, כלל עורכי הדין במשרדנו הוכשרו כמגשרים ייחודיים בתחום זה. עסקינן בתחום ייחודי, דיני המשפחה כוללים תחומים משפטיים רבים אך נפרדים בתחום דיני המשפחה, אשר לפתע עשויים להתנקז לנקודת השקה אחת. תחום דיני המשפחה אוגד לתוכו בין היתר את התחום המסחרי החוקתי והפלילי. ניתן אף לומר כי במובנים מסוימים, תחום דיני המשפחה מכיל בתוכו גם את התחום הפסיכולוגי, שהוא אינו עניין משפטי. כל אלה ועוד מצריכים מעו"ד המטפל בתחום דיני המשפחה מומחיות רבה, ידע רב וניסיון. נוסף, עו"ד העוסק בתחום זה נדרש לרגישות רבה ויכולת הכלה והקשבה אם ללקוח ואם לסביבה .
מהו תפקידו של עורך דין משפחה? באילו תחומים עוסקים עורכי דין משפחה? על כך במאמר שלהלן, שאותו חיברנו לנוחיות הגולשים והגולשות:

רקע: בישראל נדון הליך פירוק השיתוף בשתי ערכאות להן הוקנתה הסמכות והן בית הדין הרבני ובית המשפט לענייני משפחה. ענייני הגירושין והנישואין היו ונותרו בסמכותו הבלעדית של בית הדין הדתי.

הליך פירוק השיתוף בין בני זוג מצריך התערבות ובחינת החלק הרכושי לרבות חלוקת הרכוש המצוי ברשות בני הזוג עובר לתחילת הליך הגירושין. במרבית המקרים המדובר בעניינים כספיים. מכאן, עו"ד העוסק בתחום זה חובה עליו להיות בעל הידע והניסיון בתחומי המסחר הכלכלה והמקרקעין. כאשר עולה הצורך למכור ולרשום דירת מגורים השייכת לשני בני זוג, כאשר ישנו עסק למי מבני הזוג כאשר יש צורך בחישוב זכויות נצברות זכויות סוציאליות ופנסיוניות ועד שימוש באקטואריה. חובה על עו"ד להיות מונח היטב ובעל הידע המתאים לעניין משמורת ילדים והסדרי ראיה. אין ספק כי נושאים אלו, מעבר למורכבות הרגשית הרבה הנלווית להם, מצריכים מעורך דין משפחה גם סובלנות רבה, יכולת אישית גבוהה ואפילו מעט ידע והבנה פסיכולוגית של נפש האדם. זהו תחום נוסף שעו"ד משפחה צריך להכיר, הגם שאינו משפטי.

הסכם פירוק שיתוף

הליך הגירושין הינו נקודה חשובה בחייהם של בני זוג החווים אותו. לרוב המדובר בהליך מורכב ובאירוע מכונן, בו תא משפחתי מגיע לכדי פירוק וקרע אשר סביר להניח כי לא ככל ולא יבוצע ההליך על ידי בעלי המקצוע הנכונים ישפיע שנים ארוכות על הצדדים ובמיוחד ככל וישנם קטינים על הקטינים ואופן גידולם על ידי הצדדים, על כל המשתמע מכך. במסגרת הליך גירושין בני זוג נדרשים להסדיר מספר רב של נושאים, אשר במהלך החיים המשותפים, היו לכאורה טריוויאליים.
בניגוד לסברה רווחת, הליך גירושין לא בהכרח חייב להסתיים בהכרעות משפטיות של ערכאות שיפוט כגון בתי הדין הרבניים ובתי המשפט לענייני משפחה. הליך גירושין יכול להסתיים בקלות, ובצורה נעימה ופשוטה בהרבה, גם ובעיקר באמצעות הידברות אשר תוביל לפשרה. אותה פשרה, מכונה במונחים משפטים "הסכם גירושין עריכת הסכם הגישורין על ידי עו"ד אשר הוסמך לגישור בענייני משפחה, תביא להסכם בריא אותו יוכלו הצדדים לכבד לאחר פירוק השיתוף ביניהם.

הוצאה לפועל

הוצאה לפועל

במשרדנו מחלקת הוצאה לפועל המתמחה בניהול תיקים, בייצוג זוכים ניהול ועריכת הסדרים לחייבים, תיקי מזונות, תיקי פשיטת רגל עד למתן הפטר באמצעות לשכת ההוצאה לפועל ובגביית חובות בדרכים יצירתיות, ייצוג חייבים בהתנגדות לביצוע שטר / התנגדות לביצוע תובענה על סכום קצוב, איחוד תיקים, חייב מוגבל באמצעים, הסרת הגבלות, הליכי פשיטת רגל לפי תיקון 47 לחוק הוצאה לפועל.
המציאות הכלכלית והעסקית בישראל איננה פשוטה,  במיוחד בימים אלה. עסקים רבים, קטנים וגדולים, מתמודדים מדי יום ביומו עם בעיית חדלות הפירעון כמו גם עם בעיות גבייה מסוגים שונים. לעיתים, חורגים החייבים מהסדרי התשלום אשר הוסכמו מבעוד מועד ואינם מצליחים לעמוד בצווי התשלומים השונים בשל קשיי נזילות זמניים. במקרים קיצוניים, מדובר על התחמקות מתשלום באמצעות פיזור של שקים ללא כיסוי, התנערות מהסכמים ועוד.
מכיוון שגביית חובות בכלל, והתנהלות מול מערכת האכיפה והגבייה בפרט, מחייבים התמחות מיוחדת, אין ספק שהבחירה לפנות למשרד  עורכי דין העוסק בתחום ההוצאה לפועל, היא דבר טבעי ומתבקש.

חשיבות נקיטת ההליכים ומועדם

אנשי עסקים ובעלי החברות לרבות העוסקים השונים כעצמאים יודעים היטב כיצד לנהל את העסק מהלך פעילות העסק בשוטף. עם זאת, פעמים רבות הם אינם יודעים כיצד לפעול בצורה הטובה ביותר מול מצבת חובות לנושים שונים או לחילופי חילופין כאשר  הם עצמם זוכים.

ראשית, יש לנקוט פעולות באופן מהיר ומידי ככל שניתן, זאת על מנת למנוע הברחת נכסים או התחמקות חייבים, במיוחד כאשר המדובר הוא בחובות משמעותיים. פניה מהירה לעורך דין הוצאה לפועל יכולה להיות ההבדל שבין הצלחה לבין כישלון. גם וככל ואין כלל בהירות לעניין החוב, גם אז, פנייה בזמן הנכון ומהר ככל שניתן לעורך הדין הבקיא בתחום, יכולה להבהיר את המצב. בזכות ניסיון מצטבר ויכולת לפעול באופן מדורג, אפשר להפוך חוב מסופק לחוב שהוא בר גבייה.

אין חולק כי מצבם של חלק החייבים ומצב החובות הבעייתיים בישראל בכי רע. מספרן של ההמחאות שאינן מכובדות מסיבות כאלה ואחרות גדול מאוד ולא מעט מהעסקים נמצאים בשלב בו הם בפתחו של הליך פשיטת רגל וכינוס נכסים. לכן, כאשר פועלים באמצעות הליכי הוצאה לפועל חשוב לא רק לפעול במהירות ונחישות אלא גם בדרכים אשר סופו של יום יביאו למקסום ההליך וסיומו בגביית החוב. פעילות נכונה, שנעשית באמצעות עו"ד הוצאה לפועל בעל ניסיון, תנצל את כל הכלים המתאימים לכך, בצורה הטובה ביותר. בין היתר יעשה שימוש מושכל, על פי המצב, באמצעים כגון:

  • מכתבי התראה טרם נקיטת הליכים.
  • הטלת עיקולים לפני ולאחר מתן אזהרה על נכסי החייב.
  • הטלת עיקולים על צדדים נוספים, כאמצעי לחץ להגעה להסדר.
  • ביצוע חקירות כלכליות שונות לרבות חקירת יכולת ובירור אודות מצב הנכסים הנזילים והלא נזילים של החייב. בפני רשם ההוצאה לפועל
  • שימוש בסנקציות נוספות – הטלת הגבלות על החייב, כגון: הגבלה על רישיון נהיגה, הגבלה על חידוש דרכון, הגבלת החייב מלצאת את הארץ, הגבלה בבנק ישראל ועוד.

שימוש בכלים הנכונים ובזמן הנכון יבטיחו את השגת התוצאה הטובה ביותר. משרדנו פועל מזה שנים בתחום ההוצל"פ, במחלקת ההוצאה לפועל במשרדנו ניתן שירות לחייבים ולזוכים בכל תחומי האכיפה והגביי .

חדלות הפירעון

חדלות הפירעון

מדובר בהליך משפטי, לרוב של אדם פרטי, המצוי במצב כלכלי בו התחייבויותיו גדולות מנכסיו, לפיכך, אין לו יכולת לשלם את חובותיו והוא מוכרז ומוגדר או לחילופין מבקש להיות מוכרז ומוגדר כחדל פירעון.
כניסה להליך פשיטת הרגל וקבלת צו הכינוס ע"י בית המשפט, מקנים לחייב מטריית הגנה מפני נושיו ביטול כל הליכי הגבייה נגדו לרבות ביטול כלל תיקי ההוצאה לפועל והסנקציות אשר הושטו עליו במסגרת רשות האכיפה והגבייה.
קיומו של סטאטוס משפטי הנקרא פשיטת רגל נועד לסייע לחייב בשתי מטרות עיקריות, האחת, סילוק כלל חובותיו תוך עשיית שימוש מושכל ושלא לרעה במטריית ההגנה הרחבה הניתנת לו באמצעות צו הכינוס אשר ניתן על ידי בית המשפט, השנייה החזרת החוב בצורה מסודרת והגיונית תוך שימוש ברפורמה שבהליך פשיטת הרגל ותוך התחשבות במצבו הכלכלי מצבו המשפחתי והיקף נכסיו גילו ועוד. חשוב לציין כי ככל ומדובר בזוכים ולהם חוב בדין קדימה שהרי יהיו אל הראשונים לקבל מתוך קופת צו הכינוס.
פשיטת רגל אינה מגינה על חייבים אשר צברו חובותיהם בחוסר תום לב, מנגד וככל ויעמוד החייב בכלל החובות כפי הוראות בית המשפט שהרי יזכה בסוף ההליך להפטר חלוט מכלל חובותיו.

פשיטת רגל תוך 18 חודשים

משרדנו נשאל רבות אודות משך ההליך ובפרט אודות האפשרות לקבלת הפטר תוך 18 חודשים. נקדים ונציין כי בהחלט ניתן, בנסיבות המתאימות, לקבל הפטר תוך 18 חודשים. עם זאת, יש לזכור כי במקרים רבים אפשרות זו לא תעמוד על הפרק. בשנת 2014 בוצעה רפורמה בהליך פשיטת הרגל, כך שזכותו של החייב ל"התחלה חדשה" כפועל נגזר של חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו קיבלה חיזוק באמצעות הרפורמה. הרפורמה גורסת, בין היתר, כי יש לקצר את משך זמן ההליך, מתן אפשרות לקבלת הפטר מותנה לאחר 18 חודשים ואף בנסיבות המתאימות, מתן הפטר חלוט לאחר 18 חודשים. אנו ממליצים להסתייע בשירותיו של עורך דין פשיטת רגל לצורך בחינת הנסיבות המתאימות

גישור ובוררות

הליכי גישור ובוררות

משרד עורכי הדין הררי רן יוסף ושות' בעל ניסיון רב אם בהליכי גישור ואם בבוררויות, עו"ד הררי רן יוסף בנוסף להיותו בורר ומגשר, מוסמך  על ידי המכון לחוות דעת בוררים  ומומחים כבורר ומגשר בעל מומחיות. משרדנו מגשר ובורר בנושאים אזרחיים ובנושאים אחרים כמו גם דיני המשפחה ועוד.

הגישור הנו שיטה אלטרנטיבית ווולונטרית לפיתרון ויישוב סכסוכים ומחלוקות מחוץ לכותלי בית המשפט, בו אדם ניטרלי מסייע לצדדים שהנם בעלי אינטרסים מנוגדים לנהל מו"מ חופשי על מנת להגיע לידי הסכמה שתהיה מקובלת על שני הצדדים ומבלי שיש לו סמכות להכריע במחלוקת. הגישור מתבצע בהידברות ישירה בין המגשר לבין הצדדים ובדרך זו ניתן להימנע מהבירוקרטיה הכרוכה בהליך משפטי ואף לחסוך זמן רב ועלויות גבוהות הכרוכות בכך. יצוין, כי כל הפרטים ו/או המסמכים הנמסרים ו/או המוצגים במסגרת הליך הגישור הנם חסויים ולא ניתן להציגם בבית המשפט וכי אין כל מניעה שהצדדים יתייעצו עם עורכי דין מטעמם במהלך הגישור.

קיימת חשיבות רבה בבחירתו של מגשר או בורר. עורך דין בעל ידע ובקיאות בתחום מעניק לו את היכולת להביא את הצדדים, להם אינטרסים מנוגדים, לידי הסכמה ובכך נחסכת מהם ההתדיינות הממושכת בין כותלי בית המשפט ואף הוצאות הכרוכות בניהול הליך בבית המשפט.

יתרונותיו של הליך הגישור:
  1. מדובר בהליך וולונטרי בו על שני הצדדים להסכים לו.
  2. המגשר הנו נטרלי ולא נותן ייעוץ משפטי למי מהצדדים.
  3. אין למגשר סמכות להכריע בסכסוך. תפקידו הוא לסייע לבעלי הדין להגיע להסכמות ביניהם.
  4. המידע ו/או המסמכים הנמסרים במהלך הגישור הנם חסויים ולא ניתן להציגם בפני בית המשפט.
  5. מדובר בהליך שבו ההוצאות הכרוכות בו נמוכות בהרבה ביחס להוצאות הכרוכות במסגרת הליך משפטי.
  6. מדובר בהליך קצר בהרבה מהליך המתנהל בבית המשפט.
  7. מדובר בהליך גמיש ובלתי פורמלי בו אין כללי פרוצדורה וסדרי דין, הפגישות הן בתיאום עם הצדדים.
  8. ההסכם שמתגבש בסופו של דבר בין הצדדים הוא פרי הסכמתם.
  9. ההסכם אליו מגיעים הצדדים במסגרת הליך הגישור הנו מחייב וניתן להגישו לבית המשפט על מנת לקבל תוקף של פסק דין.
  10. אין בהליך הגישור כדי למנוע פניה לבית המשפט על מנת שידון במחלוקת בין הצדדים, בכל שלב.

דיני נזיקין

דיני נזיקין

השם המוכר בפי כל "דיני הנזיקין"  כולל ומאגד שורה ארוכה של מקרים מסוגים שונים בהם ניגרם נזק לאדם או לגוף אחר כתוצאה ממעשה או מחדל או עוולה או גרימת כל נזק אחר שנעשתה בידי אחר .

בכלל מקרים אלה ניתן למצוא  תביעות בהן נפגע רכוש (למשל נזק לרכב בתאונת דרכים ) ותביעות בהן נגרם נזק לגוף (לדוגמא פציעה של אדם עקב מעשה או מחדל של אחר)  – המטרה בדיני הנזיקין היא מתן פיצוי לנפגע כך שמצבו יושב לקדמותו  כפי שהיה ערב קרות  הנזק  ,עד כמה שניתן , וזאת על בסיס הכללים  שנקבעו בפקודת הנזיקין (נוסח חדש) תשכ"ח 1968

בין המקרים המוכרים לכל והכלולים בדיני הנזיקין הנם מקרים של רשלנות רפואית, פגיעה הנגרמת בעת שהיה במרחב הציבורי, נזקי רכוש וגוף הנגרמים עקב מעשה או מחדל של גופים ציבוריים או בעלי מקצוע  ועוד סוגים שונים של נזקים שנגרמו נוכח אי קיום חוקים ותקנות שמטרתם הינה שמירה פן יגרם אותו נזק.

משרדינו מתמחה בלימוד המקרה, ניתוח המעשה או המחדל שגרם לנזק, איסוף חומר רלוונטי , בניית התיק המשפטי וניהולו ,תוך שילוב מומחים במידת הצורך, עד לסיומו בבית המשפט תוך השגת תוצאה מקסימלית ללקוחותינו

באותה מידה ובאותה דרך נוהג משרדינו גם כאשר אנו מייצגים נתבע בתיק – לימוד המקרה, זיהוי נקודות החולשה בתביעה שהוגשה כנגד הלקוח, הסתייעות במומחים על מנת לבחון את המקרה הצגת הגנה ראויה וניהול ההתיק בבית המשפט במטרה להביא לדחיית התביעה שהוגשה כנגד הלקוח או לכל הפחות להביא לחיוב פיצוי מינימאלי ללקוח בהתאם לחוק ולתקנות.

בניהול התיק אנו עובדים יחד עם הלקוח, כתף לכתף על מנת להביא לתוצאה האופטימאלית עבורו תוך שמירה על יחסי אנוש מעולים, מתן תשובות לשאלות ופתרונות לבעיות העולות במהלך ההתנהלות המשפטית.